Waar haal ik leuke plaatjes/afbeeldingen van adoptie?

Ik heb plaatjes over adoptie nodig maar ik weet niet waar ik die vandaan haal, ik heb er wel een paar bij google en dan afbeelding adoptie gevonden.
Maar ik wil er iets meer dan 5 (er zatten wel andere bij maar die waren niet leuk vond ikzelf)

iemand goeie sites ofzoo??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

probeer adoption is bij google
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, brüno ;D +je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb net die vraag over de pedo zitten beantwoorden, en nu kreeg ik een akelige associatie,,,,,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een foto van bruno een prominente homo die net als madonna geadopteert heeft uit afrika http://www.youtube.com/watch?v=Wl_h0iug0NA&feature=channel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ohhhh die baby, smelt........
Als je naar Google Afbeeldingen gaat en daarin adoptie in typt,krijg je veel foto's van adoptie kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staan 10 tallen fotootjes van kinderen op ,wat wil je dan nog meer?
Je kan een paar dingen doen:
- goede zoekwoorden gebruiken. Dus misschien geen "adoptie", maar ook "adoption" (engels) of "adoption children" of "adopted child" of iets dergelijks.
- verder kan je bij Google Afbeeldingen zoeken of bij flickr.com
- zorg er wel voor dat als je de plaatjes gebruikt voor commercieel gebruik of voor een website, je wel de rechten hebt om de plaatjes te gebruiken. Hier kan je zoeken naar plaatjes die vrij zijn om te gebruiken: http://search.creativecommons.org/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dithttp://gcos.nl/upload-66A6E-2DB65-E56ED/adoptie.png
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je FIREFOX als browser gebruikt, kun je COOLIRIS als plugin gebruiken. (www.cooliris.com)
Het is een plugin die er voor zorgt dat je een fotomuur in je browser krijgt op elke zoekterm die je maar wilt.
Je kunt zoeken in google images, maar ook in andere pictures databases. Je kunt langs de muur scrollen, je kunt in en uit zoomen, je kunt naar het plaatje toe, en je kunt naar de website van het plaatje toe. je kunt in fullscreen kijken, en je kunt nog veel meer. Tegelijk is de bediening heel simpel.

Ook heb je rechtsbovenin een knopje om direct cooliris te openen in een tab.

Link van de addon:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5579

Het is echt een aanrader. En als je daarin dus zoekt op Adoption krijg je hele mooie afbeeldingen.
Ik heb deze tip zelf ooit van een andere ex-GV gebruiker gekregen en heb er enorm veel plezier van.