Wie heeft er een leuk idee voor een (aantal) workshop(s) voor vrijwilligers?

Het gaat om een scholingsprogramma die ik moet maken voor (aankomende) vrijwilligers (studenten CMV) die aan de slag zullen gaan met kinderen (9-12) van islamitische afkomst. Dwz dat de vrijwilligers voor een jaar het 'maatje' zullen zijn van de kinderen met wie ze elke week creatieve activiteiten gaan ondernemen.
Het programma zal ongeveer een dag duren en het thema is: kennismaking, communicatie en creativiteit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

je zou natuurlijk hier: http://nl.scoutwiki.org/Kennismakingsspel kunnen kijken voor leuke kennismakingsspelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een schilder workshop, bloemschikken of een kookworkshop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar je favoriete club en ga dan de jeugt fluiten dat is altijd leuk ik doe het ook;)
Bronnen: