wat voor mbo opleiding voor makelaar?

Ik zou graag het hbo Vastgoed en Makelaardij willen doen, wat voor een MBO opleding sluit daar het beste op aan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erna55
7 jaar geleden
MBO makelaardij.
Bijv. https://www.mboutrecht.nl/opleiding/bouwkunde-management-makelaardij

Antwoorden (1)

Iedereen mag zich makelaar noemen, daar zijn wettelijk gezien geen voorwaarden (meer) aan verbonden. Makelaar is een vrij beroep.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De vraag welke mbo opleiding aansluit op de hbo opleiding vastgoed en makelaardij. Niet hoe kan ik makelaar worden. Dus dit is geen antwoord op de vraag.