Helaas ben ik blijven zitten. Is het handig om van profiel te switchen of is dit niet handig omdat je dan andere vakken krijgt?

Het gaat hier om een EM-profiel, en ik twijfel of ik dit profiel wel wil blijven doen. Puur uit angst om weer te blijven zitten. Dus graag advies.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Dat ligt aan de situatie. Ik zou niet zo snel helemaal een ander profiel kiezen. Maar je kunt misschien wel een ander vak kiezen in je vrije ruimte, als een van de vakken daar erg lastig voor je bleek te zijn.
En vereder kun je dit misschien het beste op school overleggen, en met je ouders.
Waardoor is het mis gegaan, hoe kun je het volgend jaar anders aanpakken?
Eventueel zou je voor CM kunnen kiezen, en als wiskunde een pobleem is, kun je dan voor wiskunde C kiezen.