Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke hbo vooropleiding moet ik doen om motivatiespreker te worden?

Ik wil motivatiespreker worden en ga deze post-hbo opleiding doen: www.inzicht.nl/Opleidingen/Post-HBO-Registeropleiding-tot--Professional-coach
Maar welke hbo opleiding/vooropleiding heb ik hiervoor nodig?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
827

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Staat onderaan op de website:
Je kunt deelnemen aan de coachopleiding als je functioneert op HBO-niveau, waarbij werk- en levenservaring net zo belangrijk zijn als een diploma. Om optimaal te kunnen leren en het beste uit jouw ontwikkeling te halen, wordt er tussen de inschrijving en de eerste opleidingsdag een intakegesprek gevoerd. In dit gesprek worden leerwensen en -behoeften geïnventariseerd en verwachtingen op elkaar afgestemd. Zo realiseren we met elkaar een optimale samenwerking en interactie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Erna55
8 jaar geleden
Wanneer je goed leest dan staat er dat het een Post-HBO opleiding is.
Dus NA een HBO opleiding, MAAR ook een flinke dosis levenservaring en kunnen functioneren op HBO kan gezien worden als voldoende vooropleiding. Je hebt je middelbare school nog niet af. Je bent nog jong. Je levenservaring zal op je 17e of 18e niet voldoende zijn voor de opleiding. Daarom zul je er goed aan doen om je in eerste instantie wel te richten op een HBO opleiding.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding