Neen, niet per se, maar ik zou het verslag wel opdelen in verschillende categorieën:

personages
opbouw
taalgebruik
etc.

http://www.scholieren.com/boekverslag/53332
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vaak krijg je een lading vragen en eisen waar je boekverslag aan moet voldoen en hoef je die categorieën niet zelf te verzinnen.
Een inhoudsopgave is handig en vaak krijg je er extra punten voor
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vaak wordt er precies aangegeven wat je moet doen en waarvoor je de punten kan halen en krijg je echt niets extra's bij een inhoudsopgave. Ik zou het doen bij meer dan 4 onderdelen en 5 pagina's tenzij er dus letterlijk om gevraagd wordt.
Een inhoudsopgave is afhankelijk van de dikte van het verslag.
Er moet wel een evenwicht zijn tussen inhoud en vorm.
Om die reden is een inhoudsopgave voor een boekverslag in mijn ogen overdreven. Omdat het gaat om iets dat 4 pagina's maximaal is. Maar nogmaals het is afhankelijke van het aantal bladzijden van het verslag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een inhoudsopgave is afhankelijk van welke leraar/ lerares je hebt. Ik zou hem er wel bij doen omdat je er misschien extra punten voor krijgt.