Kan ik reiskosten terugkrijgen als student?

Ik ga studeren aan de HU. Vanaf 1 oktober gaat mij studentenreisproduct in. Dit betekent dat ik de gehele maand september zelf moet betalen. Dit gaat mij grofweg 300 euro kosten. Kan ik hier een vergoeding voor krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee helaas. Verstrekking van OV loopt parallel met de kinderbijslag; die stopt per die datum. Je zult dus bij je ouders aan moeten kloppen en hen die kinderbijslag moeten vragen.