Wordt er in het basisonderwijs nog met vulpennen gewerkt?

Vroeger moesten wij altijd met vulpennen leren schrijven, gebeurd dat nu nog?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ja.
Ik heb zelf een tijdje op een school gewerkt en daar werd ook nog steeds met vulpennen gewerkt.

Een prima manier om kinderen te leren niet te hard op de pen te drukken en dus subtiel te schrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat gebeurT nu nog. Op de school van mijn kinderen krijgen ze in groep 5 een vulpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, omdat ze hier mee leren niet te hard te drukken op de pen bij het schrijven. Toen mijn zoon 7 jaar oud was, begon hij hiermee op school te schrijven.
amc
14 jaar geleden
Vulpen wordt nog steeds gebruikt. Vroeger gebruikte je nog een kroontjespen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor vanaf groep 3. Ik wil bijna helaas zeggen. 'T zijn ondingen, lekken vaak etc. De school waar ik nu werk hebben ze een ander soort pen werkt wel met vullingen maar schrijft als balpen. Stukken beter!