Ben ik geslaagd voor mijn havo met een 4 voor 1 van mijn kernvakken?

Ben je voor je havo examen geslaagd als je gemiddeld voor al je cijfers een 5,5 hebt, maar wel voor 1 van de kern vakken een 4 hebt. Dus de rest alles voldoende en het gemiddelde 5,5 of hoger maar wel een 4 voor 1 van de drie kernvakken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee het moet minimaal een 5 zijn

Antwoorden (2)

nee als je een 4 hebt voor 1 van de vakken dan moeten de rest boven de 5,5 zijn en minstens eentje boven de 7
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dan ben je gezakt.
Voor de kernvaken mag je één 5 hebben, de overige kernvakken tenminste een 6.