Wat is de geldigheid van het eindexamencijfer bij een Numerus fixus?

Door problemen binnen de familie kon ik in September 2013 niet starten met een studie. De opleiding die ik in September 2014, een jaar later dan gepland, wil gaan beginnen, heeft een numerus fixus. Ik heb in 2013 voor mijn eindexamen HAVO een gemiddelde van 8,3 behaald, en vraag me af of ik dit cijfer nog steeds kan gebruiken om verzekerd te zijn van toelating.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

het eindexamencijfer blijft staan. er is op dit vlak geen termijn gesteld waarbinnen je je voor de vervolgstudie moet hebben aangemeld.
AlphaLimaSierra