Is/ bestaat er een studie(s) die zich direct of indirect richt op de verenigde staten?

American Studies ken ik , maar zijn er nog meer?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Vraag het eens aan Maarten van Rossum.Hij is Amerikadeskundige. Je kunt je vraag richten aan
redactie at historischnieuwsblad.nl . Aan dit blad is hij als medewerker verbonden.

Waar ""at"" staat, vul je dan het apenstaartje in.
Het emailadres met apenstaartje viel weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Behalve American Studies is er niet echt een studie gericht op de V.S. Je zou wel cultuurwetenschappen kunnen studeren met als specialisatie de V.S.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan welk niveau denk je? WO, HBO of master? Je kunt geschiedenis gaan studeren in de richting amerikanistiek, je kunt ook een minor, bachelor of master amerikanistiek volgen. En dat kan in verschillende steden.

Heb je een specifieke richting op het oog? Veel amerika gerichter dan amerikanistiek zul je het niet krijgen....