Is het mogelijk een HBO-lerarenopleiding te volgen terwijl je 30+ bent en alleen MBO 4 deelcertificaten hebt en niet de laatste jaar hebt afgemaakt?

Hoeveel zou zo een opleiding kosten?
Moet de deelnemer ook voor al de kosten opdraaien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zal een toelatingstoets moeten doen.
De kosten voor deeltijdsonderwijs worden jaarlijks opnieuw bepaald, in 2013/2014 was dit 1835 euro, voor het schooljaar 2015 is dat nog niet bekend. En ja, de kosten zijn geheel voor de student.