mogen er inlever deadlines in een schoolvakantie geplaatst worden?

betreft een havo/vwo school. klas vwo 4

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (1)

Ja, waarom zou dat niet mogen? Nu is dat niet de vraag maar een deadline betreft een uiterlijke inleverdatum, dat betekent dat je het niet per se in de vakantie in hoeft te leveren, maar dat net zo goed ervoor mag.

Om zeker te zijn, zou je in het leerlingenstatuut van de school kunnen kijken of er daar wat over staat. Maar als we puur kijken naar of het mag of niet, dan mag het gewoon.