Wat is de beste manier om een oud-klasgenoot te vinden?

Ik weet de voornaam (en waarschijnlijk ook de achternaam). Ik heb bij hem in de klas gezeten in groep 4 op de Voorhof te Vianen (Ut).

Verder heb ik ook al de vraag, of iemand weet hoe je een klasgenoot uit 2002/2003 terug kan vinden, geraadpleegt. Ik heb de 2 websites opgezocht die bij een van de antwoorden daar werden vermeld. Verder heb ik zelf nog enkele andere sites bezocht om te proberen hem daar te vinden, maar ik heb eigenlijk het idee dat hij geen Hyves-pagina of iets dergelijks heeft en dat hij nergens op internet te vinden is... Wat nu?

10 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

De allerbeste manier is gebruik te maken van netwerken waarbij echte namen voor 95% worden gebruikt zoals "Facebook" en het zakelijke "LinkedIn". Je zou ook nog kunnen kijken in het steeds minder gebruikte "Hyves" alhoewel het gros is overgestapt op Facebook. Schoolbank IS een optie maar dit "netwerk" wordt minder gebruikt.

TIP om sneller een klasgenoot te vinden: zoek andere klasgenoten uit een bepaald jaar op op een sociaal netwerk. Vaak zijn sommigen nog steeds vrienden van elkaar en komen daarom soms bij de een wel en bij de ander niet naar voren. Dit is vooral handig wanneer een klasgenoot getrouwd is en een andere achternaam hanteert.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou kunnen kijken op www.schoolbank.nl. Die site bestaat al heel lang en veel mensen hebben zich daar ooit aangemeld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Daar vind je eventueel ook andere klasgenoten. Je zou heb kunnen vragen of zij nog iets weten van de persoon die je zoekt.