Kan ik in de 2e nog tto gaan doen?

Mijn vriend heeft het niet zo leuk op zijn school dus wil hij in de 2e misschien naar een andere school. Op zijn oude school deed hij geen twee talig onderwijs. Kan hij in de 2e naar een andere school wel twee talig doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Jazeker, dat is gewoon mogelijk. Misschien kun je het - voor de zekerheid - alvast even aan de andere scholen vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok, ik zit zelf op een school waar ik tto doe dus ik zal het dan even vragen. Bedankt voor het antwoord en zo snel reageren!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog bedankt!

Andere antwoorden (2)

Dat ligt er aan wat die school daar van denkt en of ze dat wel doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als hij goed engels kan wel, maar de school moet daarmee instemmen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hóeft niet goed te zijn in Engels als je daarin goed wil worden. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou... In het begin gaat het rustig aan, maar al vlot rapper. In de tweede gaat echt ALLES in de meeste vakken in het Engels, mijn dochter is net begonnen in de eerste, die is nu drie weken bezig, en er vliegen Engelse woorden om haar oren die ik nooit geleerd heb (en ik spreek goed Engels). Al die termen die ze nu geleidelijk aan leert, zullen volgend jaar tegelijk gebruikt worden. Dus ik denk dat het niet zo heel eenvoudig is om in te stromen als je niet echt behoorlijke kennis van het Engels hebt,