Hoeveel verdiend en biologie leraar ongeveer?

Ik wel later biologie lerares worden, omdat ik hek erg geïnteresseerd ben in het menselijk lichaam. Maar overal hoor ik dat leraren weinig verdienen ten opzichte van hun opleiding. Dus hoeveel verdiend een leraar minder dan de banen met dezelfde opleiding?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

De meeste docenten vallen in de LB loonschaal. Van bruto 2445 in het eerste jaar tot 3739 maximaal na 12 jaar. Dus ze verdienen nog niet zo slecht hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.aob.nl%2Fdoc%2Fcaokaart2_vo.pdf&ei=kWZGUqqhHaGN4AT-jICYCA&usg=AFQjCNGq2lZ8y07rWw-ROqj2VThXik_oaw

Andere antwoorden (2)

Start salaris VO docent wis-, schei- en natuurkunde, informatica, biologie, dierenverzorging € 2.400 oplopend met 20 25 jaar ervaring € 3.150.
ronron1212
10 jaar geleden
Biologie tweedegraads:
Je vooruitzichten op een baan zijn goed, omdat er de komende jaren veel leraren met pensioen gaan. Je eerste salaris verschilt per gekozen opleiding, maar ligt in schaal LB rond de € 2.450,- (bruto voor een fulltime aanstelling).

Toegevoegd na 1 minuut:
Arbeidsvoorwaarden leraar biologie

Het salaris van de leraar biologie ligt gemiddeld tussen de €1300,- en €2200,- bruto per maand.

Ik denk dat de 1ste antwoord niet echt van toepassing is, omdat het over LERAAR gaat. Excuus hiervoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Leraar Voortgezet onderwijs ja daar gaat het in mijn antwoord om waar heb jij het dan over Damainhelper en hoe komt je aan € 1.300 per maand.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
goeie vraag, twee bronnen en geen 1300...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ronron, zie bron 2.
ronron1212
10 jaar geleden
Lees mijn bron eens bij mijn antwoord