kan ik schoolboeken ook online lezen? en als dat kan, waar dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor schoolboeken? Van Muziek op Maat, Steppings Stones?

Antwoorden (2)

Er zijn diverse studieboeken online te lezen, maar of daar de goede boeken voor jou tussen zitten, kan ik niet beoordelen.
http://www.endandit.nl/tech/2007/08/16/gratis-studieboeken-downloaden
10 jaar geleden
Als je je boeken hebt besteld op vandijk.nl en dan naar vandijkonline gaat heb je kans dat je voor je vakken online boeken hebt..