Hoe kan ik verschillende dingen van mijn leraar/lerares gedaan krijgen? (een van mijn leraressen is zwanger)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iets duidelijker maken wat je bedoeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bijvoorbeeld dat ik eerder naar huis zo mogen als ik het laatste lesuur van die leraar/lerares heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan je uit eigen ervaring wel aan tips helpen om een les voortijdig te verlaten... maar consequentie daarvan is dat het wel mogelijk is dat je dan een uurtje elders mag verbrengen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms heb ik deze prikkels dat ik gewoon vrij moet zijn.
(moeilijk uit te leggen.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wen er maar aan, als je straks werkt kan je ook niet met een smoesje eerder weg als je de kriebels krijgt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heeft het er mee te maken dat ze zwanger is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoor van een boel leraren dat van een zwangeren lerares meer zou mogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zal mijn volgende vraag maar wat duidelijker maken.

Het beste antwoord

Je moet je inleven in de situatie van de leraar / lerares. Kijken hoe je jouw verzoek zo reeel mogelijk kan maken op een manier dat ze er zelf iets aan zouden kunnen hebben. bv: je wilt koffie in de klas drinken. Voorstellen: Als ik nou een kop koffie voor je haal, is het dan goed dat ik zelf ook een kop koffie drink?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je hebt je eigen het hartste mee
Die leraar of lerares krijgt haar salaris wel maar jij krijgt door het uitvallen van die lessen misschien starks moeite met je toetsen waardoor je dan geen diploma gaat halen en misschien wel een jaar moet over doen