Hoe heette de (avond) school in Rotterdam waar ik rond 1970 studeerde voor het SPD diploma ?

Ik kan er echt niet meer opkomen en zou het toch graag willen weten. Het gebouw stond dacht ik in Rotterdam-Zuid.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik zit de lijst op Schoolbank door te spitten, daar kom ik Libanon tegen. Het Libanon College komt me wel bekend voor, maar of dat de school was waar ik studeerde voor SPD ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb destijds gestudeerd bij Prehap in R'dam-Zuid. Is dat de oplossing?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Praehep, zou best eens kunnen, bedankt

Antwoorden (1)

In die tijd zat de CAR het christelijk avondcollege aan de Beumershoek in Rotterdam Zuidwijk.