Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet je precies doen als je met een hbo-p naar de Tu delft wil.

Ik ga volgend jaar de hbo bachelor opleiding bouwkunde doen. Ik wil nadat ik mijn propedeuse heb gehaald door naar de tu delft voor de bachelor bouwkunde voltijd. Nu is mijn vraag wat ik er precies voor moet doen, want dat is mij niet helemaal duidelijk. Ik las dat je moet voldoen aan het vwo niveau natuurkunde en wiskunde, maar veel begrijp ik er niet van. En duurt de studie met een hbo-p ook 3 jaar? Alvast bedankt voor het antwoorden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Om aangenomen te worden met een HBO-propedeuse moet je inderdaad aan bepaalde eisen voldoen. Je moet wiskunde en natuurkunde op universitair niveau beheersen en daar moet je ook certificaten van hebben. (In de bron vind je adressen waar je die certificaten kan halen en ook contactinformatie voor de studieadviseurs van de TU Delft)

Ook kan je, als je ouder bent dan 21, een colloquium doctum afleggen. Dit is een toelatingstoets voor de universiteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing