kan ik mijn verouderde MDGO/Agogisch Werk diploma upgraden?

(dit heet tegenwoordig SPW4) Deze heb ik 20 jaar geleden gehaald, en hier verder niets mee gedaan. Wel veel ervaring op heel andere gebieden gehad. Nu wil ik-langzamerhand- de AW kant op. Het diploma is verouderd. Kan ik ergens iets van( bij)lessen ofzo krijgen zodat mijn diploma weer wat waard is? Zonder weer overnieuw 3 jaar naar school te hoeven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de meeste opleidingen is dit geloof ik alleen mogelijk (je ''al gehaalde diploma'' upgraden) als dit binnen 3 jaar was. Probeer eventueel op scholen te vragen naar een versneld traject.

Antwoorden (1)

Tot zover ik weet gebeurt dit door het duo.
Meer informatie kunt u hieronder vinden;

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/voortgezet-onderwijs/vraag-en-antwoord/wat-is-de-waarde-van-mijn-oude-nederlandse-diploma.html