Nee, maar het is dan niet de verantwoordelijkheid van school mocht er iets mee gebeuren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk mag de school dat doen. De school bepaalt de huisregels en daar heb je je aan te houden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en wie moet hij dan bellen? Jou? En wie ga jij dan bellen? Een mobieltje geeft alleen maar schijnzekerheid, zeker als ze in groepjes de Efteling in gaan. Verder geeft tegenwoordig elke school een kind een sticker oid op met de naam en een telefoonnummer van iemand die op dat moment in het park is. School wil niet dat kinderen waardevolle spullen meenemen en vervolgens gezeur krijgen als het kapot valt of nat wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima antwoord! Anders is school de hele dag bezig met of iedereen zijn mobiel / tablet nog heeft.