Hoeveel mensen is het max. aantal voor een meeloopdag op de universiteit?

Ik heb me aangemeld voor een meeloopdag, die nu vol is. Ik vraag me dan af hoeveel mensen ik ongeveer kan verwachten? Ik weet dat het natuurlijk erg verschilt, maar ik weet echt niet welke richting ik moet denken. 10, 20, 30, meer? minder? (Al lijkt dat me niet). Het gaat om de universiteit van Wageningen, overigens.

Weet jij het antwoord?

/2500

Een meeloopdag doe je (vaak) met een student die aan die universiteit studeert. Zo'n student heeft meestal maximaal 5 meelopers mee. Dus het ligt er een beetje aan hoeveel studenten er helpen. Ik ga er van uit dat dat er niet meer dan 3 zijn per studie.

Ik was laatst naar een (groeps)meeloopdag gegaan op de Universiteit van Wageningen. Ik schat dat er 30 á 35 waren, een groot klaslokaal vol. Op de dag zelf kregen we een rondleiding etc. in drie groepen, dus dat maakt de groepen al weer wat kleiner. Ik denk dat dit bij andere opleidingen in Wageningen een vergelijkbaar aantal zal zijn. Een meeloopdag met een student is meestal individueel of met een tweetal.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100