Wat kun je worden als je de opleiding Middenkader Engineering Technicus Mechatronica hebtgevolgd?

Graag wil ik weten wat ik later kan doen als werk voor dit opleiding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt ontwerper ,verkoper ,projectleider worden. Vroeger noemde ze de opleiding werkbouwkundige. Binnen het domein Techniek en Procesindustrie valt alles wat te maken heeft met het ontwikkelen en onderhouden van gebruiksvoorwerpen, gereedschappen, machines en (grote) procesinstallaties. Je bewaakt de kwaliteit en veiligheid van de productie en je houdt je daarbij aan de voorschriften en procedures. Je hebt oog voor veiligheid en milieu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja er is een ander opleiding met dezelfde crebo-nummer en die heet Middenkader Engineering Technicus Werkbouwkunde.
is dat nou hetzelfde of weer ander soort?