Wat is het verschil tussen Kasjmir en kashmir?

Ik moet een werkstuk maken over kasjmir, maar ik zie ook kashmir en op wikipedia had ik gezien dat kasjmir en kashmir beide in india liggen. Ik weet het verschil niet tussen kasjmir en kashmir.

Toegevoegd na 9 minuten:
Kasjmir en Kashmir zijn beide met hoofdletter.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Niks minder dan een andere schrijfwijze! Kashmir met een hoofdletter slaat op de provincie en kashmir met een kleine letter kan slaan op een soort wol!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry verkeerd geschreven kashmir is ook met een hoofdletter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En kashmier slaat op een soort wol