Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om in de vakantie bij een buitenschoolse opvang te werken voor mij?

Het lijkt me leuk om bij een buitenschoolse opvang te werken in de vakantie. Na dit jaar heb ik (hopelijk) mijn propedeuse van Psychologie (WO-studie). Is het dan mogelijk op bij een buitenschoolse opvang te werken? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat dat kon als je 1e jaar van een WO studie psychologie had afgerond, maar kan het nergens meer vinden. Bij de functie eisen op verschillende buitenschoolseopvang-sites, hebben ze het vaak alleen over minstens een afgeronde gerelateerde mbo studie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een universitaire studie kwalificeert nooit tot pedagogisch medewerker. Zie hieronder welke kwalificatie je nodig hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vrees dat je daarvoor SPW nodig hebt.. Stage lopen is wel mogelijk, maar volgens mij is dat onbetaalde stage.

Ik zou gewoon zo'n instantie bellen en het aan hun vragen. Ik zelf heb het idee dat het niet kan omdat je geen SPW hebt en omdat ze wellicht geen budget hebben voor vakantiekrachten..

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding