Is het mogelijk om in de vakantie bij een buitenschoolse opvang te werken voor mij?

Het lijkt me leuk om bij een buitenschoolse opvang te werken in de vakantie. Na dit jaar heb ik (hopelijk) mijn propedeuse van Psychologie (WO-studie). Is het dan mogelijk op bij een buitenschoolse opvang te werken? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat dat kon als je 1e jaar van een WO studie psychologie had afgerond, maar kan het nergens meer vinden. Bij de functie eisen op verschillende buitenschoolseopvang-sites, hebben ze het vaak alleen over minstens een afgeronde gerelateerde mbo studie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een universitaire studie kwalificeert nooit tot pedagogisch medewerker. Zie hieronder welke kwalificatie je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vrees dat je daarvoor SPW nodig hebt.. Stage lopen is wel mogelijk, maar volgens mij is dat onbetaalde stage.

Ik zou gewoon zo'n instantie bellen en het aan hun vragen. Ik zelf heb het idee dat het niet kan omdat je geen SPW hebt en omdat ze wellicht geen budget hebben voor vakantiekrachten..

Succes!