Mag een leraar je een 1 geven als je afkijkt?

Toegevoegd na 6 uur:
Ik heb het niet gedaan, maar een klasgenoot wel. En ik vind het wel een beetje een te zware straf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk, waarom niet. Afkijken is frauderen. De test of het proefwerk dat je maakt is nu niet meer geldig.
Ritsuka
11 jaar geleden
Zou ik ook doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vroeger kreeg je een lel om je oren!
Schelm, pak aan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afkijken is dom, wie zegt dat diegene beter de antwoorden weet dan jij ;)
ItisILeClerc
11 jaar geleden
natuurlijk, een 1 voor spieken was bij mij op school standaardtarief
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik je mobiel om te spieken ..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bomba, gewoon NIET spieken :)
Want nu kan je lekker je mobieltje gebruiken of handig naast je kijken, maar later, wanneer je in het ''serieuze'' onderwijs komt, moet je je telefoon inleveren en zit je een stuk van je medekandidaat af ;) Mijn tip: LEREN

Het beste antwoord

Nee, dat mag niet. Ik ben zelf leraar en dat mag alleen als ik keihard bewijs heb en getuigen.
Als aan die voorwaarden is voldaan mag het wel maar ik doe het nooit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha getuigen? Alsof leerlingen ooit tegen een andere leerling gaan getuigen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar een 2 of 1½ mag dan wel...?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er geen enen gegeven mogen worden voor fraude, dan klaagt toch iedereen zijn leraar of school aan, dan was ik in ieder geval nooit blijven zitten, heb je hier een link bij?
ronron1212
11 jaar geleden
Azerty dit zeg je zelf aan die voorwaarde ja daar kan je zelf wat van vinden
Als aan die voorwaarden is voldaan mag het wel maar ik doe het nooit. Jij doet het alleen niet maar andere dus wel en terecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verschil per school?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was je maar leraar bij mij op school

Andere antwoorden (1)

Ja, waarom zou hij dat niet mogen, je hebt aangetoond niet op eigen kracht een (proef) werkstuk te kunnen maken en dat wordt navenant beloond.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, inderdaad, een leraar mag enen uitdelen, als hij dat nodig acht.
1 plus voor jouw.