Waar kan je één documentenmap met meerdere vakken kopen? (zie afbeelding)

Ik op zoek naar zo'n soort documentenmap maar kan ze op internet alleen maar als relatiegeschenken vinden. Dus per 10 bestellen. Ik wil er slecht 1 (of 2). Wil hem namelijk gebruiken om schoolwerk georganiseerd te bewaren. Weet iemand waar je zo'n soort map kan kopen of bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Action heeft ze sowieso, ik heb er 1 met een gele voorkant

Het beste antwoord

Echt Hema!
Ziet er iets anders uit, maar principe is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht daar ook aan, want ik heb mijn map ook van de HEMA. Maar dat was een tijd geleden. Weet je zeker dat deze map losse vakjes heeft? Het loont in ieder geval de moeite om ook even bij de HEMA te kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord!

Andere antwoorden (2)

Soms hebben goede kantoorboekhandels zo'n map. Je zou de kantoorboekhandel ook kunnen vragen of ze er een kunnen bestellen.

Online kwam ze in ieder geval tegen bij Flying-tiger en Viking Direct. Hoewel je voor kleine aantallen bezorgkosten betaald kunnen ze daar wel per stuk besteld worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord!
Bij de Action heb ik ze ook gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in alle vormen, kleuren en maten en voor nauwelijks een euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord!