Wat Computoon zegt klopt helemaal. Elke winkel hoort zich aan de CAO te houden. Maar ze kunnen dit op verschillende manieren doen.
Bij de AH's waar ik gewerkt heb, ging het allemaal anders.
De eerste liet eten bezorgen, chinees, friet, pizza.
De andere had standaard magnetronmaaltijden in de koeling staan, daar konden we van pakken.
En weer een andere liet ons voor ongeveer €7,- eten uit de winkel pakken. Pizza, brood, toetje, drinken, eigenlijk wat je maar wilde.
De Pizza's werden vaak op de Bake-off afgebakken in de ovens. (dat deed ik altijd, ik stond op het brood) en er is zo veel wat in de oven kan. Hartige taartjes, aardappel wafeltjes uit de diepvries, vis in bladerdeeg...
Het verschilt per filiaal, maar geen eten is niet toegestaan.
Toegevoegd na 3 minuten:
Oh, ik zie nu staan: "wat krijg je nog meer voor leuks"
Kerstpakket. Personeels kortingskaart, als je bootschappen doet bij AH krijg je 10% korting op alles (behalve rookwaren etc etc) die 10% krijg je eens in de 3 maanden bij je salaris gestort, met een maximum van €75,-
Afhankelijk van het aantal uren dat je werkt per week krijg je winstuitkering aan het einde van het jaar. Werk je minder dan 12 uur per week, krijg je dit iedere maand vooraf uitbetaald, samen met je vakantie geld. Dit betekend dus, dat als je een week niet werkt, je geen vakantie uren hebt, en dus niet betaald krijgt.