Aanmelden op een ROC zonder de juiste sector kan dit?

Ik wil naar een opleiding maar daar heb je zorg en welzijn voor nodig ,artiest drama , maar ik heb de sector Economie..
zou ik me toch aan kunnen melden of hoe zou ik het met een omweg kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Neem contact op met de betreffende sector van de school. Vraag een gesprek aan om het hier over te hebben. Misschien dat je wat basiskennis mist maar dat ze je dit toch kunnen bijbrengen. Dus gewoon overleggen wat de mogelijkheden zijn. Vaak op het ROC heb je ook een intake gesprek, misschien geeft dit een beter beeld.