Wordt de zomervakantie dit jaar nou wél ingekort of niet?

(Hoi op het nieuws werd een tijd terug veel gesproken over het inkorten van de zomervakantie in het Voortgezet Onderwijs van zeven, naar zes weken, maar op mijn schoolwebsite staat dat de zomervakantie is van Zaterdag 13 juli 2013 t/m Zondag 1 september 2013 ofwel 7 weken..?)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De zomervakantie voor het voortgezet onderwijs wordt inderdaad met een week ingekort, in ruil voor roostervrije dagen door het jaar heen.
Maar dit gaat pas in in het schooljaar 2013-2014. De aankomende zomervakantie blijft nog gewoon zoals hij was.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aankomende zomervakantie is 2013 / 2014
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thx !

Andere antwoorden (2)

Voor heel Nederland heb ik zelf niks gehoord, of er is ook nog niks bekent.

Het kan wel zijn dat het bij jou plaatselijk zo is of bij jou school.

Ik zou het bij jou leraar even navragen als ik jou was!

Nog een fijne vakantie en fijne dagen ! =]
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat het nog word veranderd op jullie schoolsite!
Maar het is wel waar met ingang 2013 word de zomervakantie 1 week minder