wat zijn de auteursrechten van facebook op de timeline? In hoeverre kunnen we dit gebruiken voor een fotojaarboek van een school?

We willen graag met school een fotojaarboek maken, met als thema 'facebook'. Nu willen we graag weten wat de auteursrechten van facebook zijn op de timeline, en of we deze kunnen gebruiken. Kan iemand ons verder helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als het logo en huisstijl van Facebook auteursrechtelijk beschermd zijn dan mag het officieel niet. Ik heb daar in iedergeval niets over kunnen lezen; http://www.facebook.com/legal/terms Doch volgens mij als je ergens de bronvermelding e.d.neerschrijft ( iets van Huisstijl en logo zijn van FaceBook ) dan kom je al een heel eind. Wellicht dat je zelf rechtstreeks contact met FB kan gaan zoeken hieromtrent. Ze houden immer van een open en duidelijke structuur ;) Mocht het negatief uitvallen kan je er altijd nog bij vermelden dat het tevens ook een goede reclame voor hun is. Persoonlijk zou ik mij er niet zo druk om maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100