Heb je op de universiteit nog wiskunde?

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je rechten gaat studeren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo "op de universiteit"? Als je Nederlands gaat studeren heb je geen wiskunde, nee.

Het beste antwoord

Hoi,

Dit hangt puur af aan welke opleiding je kiest. De ene opleiding heeft hele moeilijke wiskunde, de ene wat minder moeilijk. En bij sommige opleidingen heb je helemaal geen wiskunde! Dus dit hangt puur af welke opleiding je wilt volgen.

Groetjes, Schiz0ide

Toegevoegd na 13 minuten:
Voor Rechten heb je geen wiskunde nodig. Dus maak je geen zorgen als je er een onvoldoende voor staat :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het hangt inderdaad af van je opleiding, maar vergis je er niet in hoor. Wiskunde zit bij meer vakken dan je zou denken. De studie psychologie bevat bijvoorbeeld verrassend genoeg ook wiskunde.
Iets waar veel studenten zich op verkijken.