Kan ik al een talencursus volgen?

Door me leeftijd (ben 16).
Ik weet niet of het dan al kan.

Ik wil namenlijk Arabisch leren.

En hoe lang duurt het ong?
Het is wel een moeilijke taal!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan, hoelang het duurt ligt ook vaak aan je eigen inzet,Neem je tijd genoeg om te studeren. Kijk eens of er een volksuniversiteit in de buurt zit, daar worden taallessen (vaak ook arabisch )gegeven voor een redelijke prijs
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tenzij de instelling die die talencursus een leeftijdsgrens heeft gesteld, is het volgen van een taalcursus geheel onafhankelijk van de leeftijd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan wel.Het beste is naar het land zelf toe gaan.En veel omgaan met mensen die Arabisch spreken.