Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Hbo+ opleidingen zijn opleidingen die tussen Hbo en de Universiteit vallen. Er zijn veel verschillende Hbo opleidingen die + zijn. Kijk daarvoor even op de website van een Hogeschool. Zelf heb ik mijn Hbo+ opleiding gedaan bij Hogeschool Utrecht.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, zie dat ik niet helemaal duidelijk ben. Hbo+ valt qua niveau tussen Hbo en Universiteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antoni
13 jaar geleden
Dit heb ik echt nog nooit gehoord! Er zijn toch geen HBO+ opleidingen! HBO+ is een niveau dat wordt gevraagd in onder meer personeelsadvertenties. Men zoekt dan mensen die een opleiding hebben gehad op HBO-niveau en die zich daarnaast nog verder hebben ontwikkeld door extra opleidingen of cursussen te volgen of door werkervaringen! Een duimpje omlaag van mij!
HBO+ is een niveau dat vaak wordt gevraagd in bijvoorbeeld personeelsadvertenties.

Men zoekt dan mensen die een opleiding hebben gehad op HBO-niveau en die zich daarnaast nog verder hebben ontwikkeld door extra opleidingen of cursussen te volgen of door werkervaringen. Zij hebben daardoor een hoger niveau bereikt dan mensen die die extra opleidingen of cursussen niet hebben gevolgd of niet beschikken over de werkervaring.
(Lees meer...)
Antoni
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn opleiding was toch echt Hbo+, aldus Hogeschool Utrecht.
Antoni
13 jaar geleden
Ik lees hier echt voor het eerst dat er HBO+ opleidingen bestaan. Naar mijn idee heeft iemand een HBO+ niveau, wanneer hij buiten zijn standaard HBO-opleiding om verder heeft ontwikkeld.
HBO+ is een master die je na het HBO nog kan doen. Je kunt een master doen op HBO niveau of op universitair niveau.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing