Hoeveel uur wiskunde heb je in het middelbaar nodig om rechten te gaan studeren op de universiteit?

Ik doe momenteel wetenschappen- wiskunde in het 4de middelbaar met 5uur wiskunde (hoogste wat er is op dit moment).Maar ik wil volgend jaar wetenschappen moderne talen gaan omdat ik veel beter ben in talen.(ik geloof dat ik dan nog maar 4 uur wiskunde heb).ik weet absoluut niet wat je best moet hebben gehad om met rechten te beginnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Niks, voor een rechtenstudie heb je geen wiskunde nodig.