wat houd mbo werk denkniveau in?

bij vacature staat heel vaak :: MBO werk en denkniveau.
maar wat houd dat nou precies in ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
30.2K

Het beste antwoord

Dat houdt in dat je een opleiding hebt afgerond op MBO niveau.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb alle vakken met succes afgerond heb ik ook certificaten van. ik heb alleen me stage niet afgerond.. dus geen mbo diploma. maar dan heb ik toch wel mbo werk en denk niveau?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem is dat je het niet echt aan kunt tonen. Je kan het natuurlijk altijd proberen! Als jij gemotiveerd, intelligent en gewoon in het algemeen overkomt als een goede werknemer maak je natuurlijk nog steeds kans op de baan! Veel succes !
Antoni
11 jaar geleden
Je hoeft geen diploma te hebben van een opleiding op MBO-niveau om een MBO-werk- en denkniveau te hebben. Een werk- en denkniveau kan je ook krijgen door werkervaring en levenservaring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jullie hebben gelijk, ik heb niet genoeg nuance aangebracht in m'n antwoord. Feit blijft wel dat het moeilijk aan te tonen is dat je dit niveau hebt als je geen diploma hebt.

Andere antwoorden (2)

Dat je (minimaal) een MBO opleiding hebt gevolgd. Daarmee kun je aantonen dat je op dat niveau kan meedenken en werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat de manier van werken en denken vergelijkbaar is met hetgeen je zou verwachten van iemand met een MBO-diploma.

Dit staat dus los van het wel of niet hebben van een MBO-diploma, maar een diploma kan wel handig zijn in verband met het aantonen van je niveau. (vooral onder ouderen komt het voor dat zij geen diploma hebben maar dat ze wel degelijk op een hoger niveau denken en werken.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He he, iemand met het goede antwoord +1