Tot wanneer kan ik nog van opleiding veranderen?

Ik ben recent begonnen met studeren aan de Haagse Hoge School en wilde hier leren 3d designen. Ik ben erachter gekomen dat ik dit pas leer als ik een master opleiding ga doen en ik er de eerste 4 jaar dus niks over leer. Nu wil ik mischien overstappen naar een andere opleiding maar ik weet niet of ik te laat ban of niet en welke opleiding ik dan WEL zou moeten kiezen. Ik woon in rotterdam maar reizen is niet zo'n heel groot probleem tenzij dat het te ver gaat (Friesland is te ver)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Bespreek dit met je studiecoordinator Misschien kan je nog switchen, anders beginnen veel opleidingen ook n februari. soms, als je snel genoeg stopt, kan je je collegegeld terug krijgen. Succes er mee