Welke boeken heb ik nodig voor de LO wanneer ik aan de CALO ga studeren?

Ik heb alle boeken besteld die op studystore aangeboden werden, maar hoorde van 2e jaars studenten dat ik heel veel boeken niet nodig heb, ze hebben mij toen alleen niet gezegd welke boeken dat waren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het klopt inderdaad dat je vaak niet alle boeken gebruikt die er op je lijst staan. Maar welke je niet gebruikt verschilt ook per docent! De een gebruikt alle boeken van de lijst en de ander maar 1. Misschien kun je informeren bij oudere jaars welke boeken je niet nodig hebt.

Vraag de eerste les direct aan je docent welke boeken je nodig hebt en stuur de rest terug (indien mogelijk).
Ik wachtte zelf altijd tot de eerste les, voor ik überhaupt iets ging halen. Eventueel leende ik ze uit de bibliotheek voor die ene week als het wat langer zou duren.