Is er een site waar ik kan oefenen voor de toa toets rekenen?

Ik heb morgen een toa toets rekenen en zou graag willen oefenen om te weten wat ik kan verwachten

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik zou graag nivo 3f willen oefenen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

Je geeft totaal niet aan op welk nivo je zit en op welk nivo je die toets moet doen maar maak je er niet druk over want aan de hand van die toets bepalen ze jouw nivo. Om een beetje een indruk te krijgen kun je kijken op de site van de bron (maar nogmaals: ik weet je nivo niet). Schrik dus niet als je dat 2F nivo niet haalt.

Toegevoegd na 16 minuten:
Na je aanvulling: op de site van het cito kun je voorbeelden van 3F vinden: http://www.cito.nl/onderwijs/voortgezet%20onderwijs/rekentoets_vo/voorbeeldtoetsen.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nivo of niveau? Is dat hetzelfde of totaal iets anders?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja je hebt het 1F 2F of 3F nivo in rekentoetsen en daarmee bepalen ze je nivo... ik kan er ook niets anders van maken wiccalife!