Docent Economie op MBO worden, maar hoe?

Ik heb net de opleiding Marketing & Sales op het MBO gevolgd. Nu wil ik op het HBO de vervolgopleiding gaan doen, maar ooit hoorde ik dat je na die HBO opleiding les kunt geven op het MBO in dit vak. Klopt dit? Of moet je nog extra opleidingen daarvoor hebben gedaan, wie kan mij verder helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je leraar wilt worden zou ik toch de lerarenopleiding kiezen.

http://www.fontys.nl/studiekeuze.aspx?crohocode=35202&gclid=CIvi_bir1bECFa4mtAodVEsAYA

Leraar Algemene Economie (4)
Tilburg
•Algemene Economie: lerarenopleiding (voltijd, deeltijd)

Sittard
•Algemene Economie: lerarenopleiding (voltijd, deeltijd)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mag je daarmee les geven op het mbo? Bedrijfseconomie dus?