Maakt het voor een schoolboek veel uit welke druk je hebt? De oudere drukken zijn namelijk een stuk goedkoper van de opleiding HBO-Verpleegkunde

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ligt er aan hoeveel er gewijzigd is, soms is er niets in gewijzigd en was gewoon de voorraad op, soms is het een 'geheel herziene en gewijzigde druk' en dan moet je het niet doen.

Bedenk ook dat JIJ je boek weer beter kan verkopen als het de juiste druk is omdat er het meeste vraag is naar die druk.

Ik zou de gok niet nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan verschil uitmaken.

Bij een nieuwe druk kan er namelijk stukken tekst toegevoegd of verwijderd worden. Ook kan de opmaak veranderd worden, hierdoor kunnen ook weer pagina's verschuiven en dan moet je de hele tijd opzoeken waar dat nou precies in jouw boek staat en ook kunnen er (belangrijke) stukken tekst missen. Is een beetje vervelend.

Alhoewel vaak de tekst wel hetzelfde blijft.