Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn keuze zo algemeen mogelijk houden,komt latijn-wetenschappen(belgie) of latijn-grieks daar het best mee overeen statistisch gezien?

Hallo,Ik twijfel nog tussen latijn-wetenschappen en latijn-grieks(belgisch onderwijs) ,dit is mijn definitieve keuze tot Ik 18 Ben. Dus zeer belangrijk ! Aangezien Ik nog niet weet welk beroep Ik later wil uitoefenen wil Ik het zo algemeen mogelijk houden.Is latijn-wetenschappen of latijn-grieks daarvoor het best verantwoord statistisch gezien ?even tussen de lijntjes door is de overgang grieks-latijn naar latijn-wetenschappen verantwoord voor iemand met wisselvallige resultaten voor wetenschappen en behoorlijke resultaten wiskunde(64o/o) vanuit statisch standpunt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zolang je geen docent Grieks wil worden kun je beter Grieks inwisselen voor iets anders. Aan Grieks heb je echt helemaal niets verder. Als jij alles zo veel mogelijk open wilt houden moet je dus andere vakken kiezen. Grieks is leuk als extra vak, meer niet.

Of je keuze verantwoord is is lastig te bepalen want of je het gaat halen ligt vooral aan jouw motivatie en je inzet niet alleen de resultaten uit het verleden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding