Kan iemand vertellen waar je het blokjesboek 1 figuren van vierkantjes van Thea van Mierlo kunt kopen?

Op internet blijkt dit boek niet leverbaar o.a. bij Bol.com enz.
Ik wil het heel graag in bezit krijgen, wie geeft mij een adres of winkel of toch een website waar het zeker in voorraad is?
Het is een boek wat in elke kleuterklas thuis hoort.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als er een nieuwe druk komt hoop ik dat iemand daar ook van af weet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ik heb een stuk of 12 links bekeken, en overal is 'ie uitverkocht, niet leverbaar etc. Maar de 13e link was toch raak.

Hier kun je het boek bestellen voor 12,50 + 2,75 verzendkosten.
http://www.hoogstins.nl/boek.shtml?ISBN=9789021337012

Succes!