Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het op de Vrije Universiteit van Amsterdam mogelijk om een herkansing op een andere datum te maken?

Want mijn broer zit op de VU, maar hij heeft zijn herkansingen op het moment dat wij op vakantie zijn, en ik zou heel graag willen dat hij mee kan, en hij zelf ook. Maar hij wil ook zijn herkansingen maken omdat hij het komend jaar anders heel druk krijgt. Wat zijn in dit geval de mogelijkheden?
(Ik weet niet of het van belang is, maar hij studeerd rechten)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat hij dan gewoon weer op een volgende mogelijkheid moet wachten als hij z'n herren deze keer laat schieten. Ze kunnen natuurlijk niet onbeperkt hertentamens maken voor iedereen die op een bepaalde datum z'n her wil doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kunnen wij niet zeggen, elke situatie is anders en ook al zou ik het wel voor elkaar hebben gekregen zegt dat nog niets over je broer. Wat is nu belangrijker? Een studie sneller af kunnen ronden of een vakantie? Vakantie kan altijd nog.

Dus: even informeren wat er mogelijk is en anders dus gewoon de vakantie afzeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding