Welke boeken moet je aanschaffen voor de opleiding operatie assistent?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Krijg je geen boekenlijst? Ik ben ook bezig met een opleiding via het ziekenhuis, maar die betalen alle boeken enz. Dus kijk even voordat je geld gaat uitgeven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik ga pas in maart beginnen en inderdaad betaald het ziekenhuis het maar ik ben heel erg benieuwd welke boeken bij de opleiding horen. Zodat ik alvast kan kijken of ik tot die tijd ergens boeken kan lenen zodat ik alvast wat kan doornemen enzo. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaaf ! Ik zit nog maar in de eerste fase ik moet nog kijken of ik eerst uitgenodigd word.
Suc6 met zoeken, vraag het anders aan de opleider van je zkh. Die kan je
Vast meer vertellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, gewoon een lijst vragen van het ziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik ga contact zoeken met de contactpersoon van het ziekenhuis. Jij ook veel succes 2caulyflowers!

Het beste antwoord

Traumatologie van extremiteiten en bekken
Thoraxchirurgie
De Instrumentenatlas
Basisboek Anesthesiologische Zorg en Technieken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!