Wat is de beste opleiding voor het ontwerpen (printjes enz.) van schriften, etuis, mappen, kaartjes enz? (en ik moet nog MBO niveau 2 halen)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Opleiding Grafisch ontwerpen op Grafische School; of
GOC Veenendaal, cursus grafisch ontwerper; of
Sibab, opleiding ontwerpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zul je richting design/grafische technieken op moeten.
Nadeel van MBO niveau 2 is dat het veelal geen aansluiting geeft op vervolgonderwijs.
Het is dus handig om wanneer dat nog kan minstens een niveau3 opleiding te pakken en vandaar uit of MBO grafische techniek of HBO in deze richting te doen.
Studie NTI en LOI worden wisselemd gewaardeerd in het bedrijfsleven.
Als je echt talent hebt, kun je misschien op basis daarvan een plek (school of werk) vinden om je verder te ontwikkelen
BELANGRIJK: LEG EEN PORTFOLIO AAN van je meest geslaagde werkstukken, mensen in deze sector herkennen talent doorgaans meteen en dat zegt hun meer dan diploma's.
VEEL SUCCES!!