Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een andere opleiding gekozen, maar heb nu nog een stage van mijn vorige opleiding, moet ik die afmaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
757

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, als het goed is staat dat ook vermeld in je stagecontract.
Als ik jou was zou ik wel nog even langs je stageplek gaan ( afhankelijk van hoelang je er hebt gewerkt) om te melden aan je collega's dat je weg gaat, dat wel zo aardig.. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt er aan: heb je het afronden van je eerste opleiding nodig voor de nieuwe (waarschijnlijk niet) dan wel.

Kan het voordeel geven later bij het zoeken naar een baan; doe het dan wel.

Kun je een bewijs krijgen van wat je gedaan hebt en hoeveel jaar: doe het dan ook.

Als je het afmaakt, kun je dan niet aan je volgende opleiding beginnen: dan niet.

Heeft het echt totaal geen voordeel en kun je beter gaan werken zodat je extra geld kan verdienen voor je aan de nieuwe opleiding begint: dan niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt er maar net aan hoe lang je stage nog loopt en wanneer je nieuwe opleiding van start gaat, wat de voordelen zijn van het afmaken van je stage (op de lange termijn) en wat je eigen gevoel zegt.

Ik wist ooit tijdens mijn eerste jaar van studie dat ik zou gaan wisselen van studie na het jaar. Toch heb ik het jaar afgemaakt, mijn stage afgemaakt al heb ik er nu niks meer aan. Mijn beslissing was toen op gevoel. Iets waar je start, maak je af als het mogelijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding