Kan ik een b-attest krijgen?

Ik zit op wetenschappen-wiskunde,deze periode heb ik maar iets van een 43 procent gehaald,maar de rest is gemiddeld boven de 70 procent,als ik alle periodes zou optellen ben ik over want ik had 65 procent periode 1 in totaal en 2de periode 60
procent en 3de 55 procent...
Kan i k nu een b attest krijgen ja/of nee met de rede want ik weet niet of je het ook kan krijgen als je in totaal over bent.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over een B-attest ik zit namelijk ook in die richting en ik haal meestal ook wel van die punten en ben al 3 jaar lang met een A-attest doorgegaan. Het hangt natuurlijk ook wel af van je dagelijks werk en/of die punten voor jouw goed zijn? want ik ben absoluut niet de beste leerling en haal over het algemeen meestal zessen. Maar dat is mijn niveau dus als ze zien dat ik bijv. een 70 heb gehaald dan weten ze dat ik beter geworden ben maar als ik dan een 50-55 haal dan weten ze weer dat ik voor dat vak niet m'n best heb gedaan. Maar als jij bijv. veel zevenen haalt dan is een 6 dan weer niet voldoende voor JOUW. Dus je moet het in het vooral in het breed bekijken. en vooral je punten niet met die van een ander vergelijken.
Hopelijk heb je er iets aan.
groetjes.