Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik 's avonds studeren tot 24:00 in Rotterdam centrum?

Ik zoek gratis openbare plekken waar je 's avonds kan studeren. Wifi is niet vereist maar wel prettig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zat te denken aan een hotel? Misschien een beetje raar maar niemand die het door heeft en je word ook niet lastig gevallen met wil u iets drinken. Rustig en gratis wifi. En heel de nacht open. Wat ook nog kan is de Mc. Ook gratis wifi. Kost je waarschijnlijk wel 2 bakken koffie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

In een bibliotheek?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bibliotheek Rotterdam/Centrale bibliotheek
Hoogstraat 110
Er is gratis draadloos internet aanwezig.
Ze zijn tot 20 uur open.

Na 20 uur behalve in een café, bij kennissen of vrienden die daar wonen. Maar dat zijn geen openbare plekken en dat is wel wat je bedoelt.

Bij je school waar je college volgt, kan je misschien ook wel terecht in ieder geval tot 22 uur, als er ook 's avonds les word gegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Café Belmondo in rotterdam studeren veel studenten
www.cafedelmondo.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing